FREY WILLE und seine Matrioschkas / FREY WILLE i jego matrioszki / FREY WILLE and his Russian dolls !!!

Fray Wille ein Juwelier aus Wien – als ich diesen Sommer in Moskau war, hab ich den Fray Wille dort entdeckt. Da aber in Moskau alle so super teuer ist, hab ich mich überhaupt nicht gewagt in seinen Laden hereinzuspazieren, da ich dachte, es muss ein Vermögen kosten, so etwa über tausende Dollars (in Moskau alle Preise in Rubel rechnet man in Dollars um) !!! Doch am Moskauer Flughafen hab ich seine Butike gefunden und festgestellt, dass seine Waren doch nicht so viel kosten. Da war ich echt glücklich, weil ich mich in Moskau in einen Ring mit Matrioschkas Muster verliebt habe…..die Geschichte ist lang aber hat ein Happy End – ich habe den Ring bestellt und so sieht er aus…..

Fray Wille jubiler z Wiednia – kiedy tego lata byłam w Moskwie, odkryłam tam Fray Wille. Ponieważ w Moskwie wszystko jest strasznie drogie, nie odważyłam się wogóle wejść do środka, bo myślałam, że musi on kosztować majątek, kilka tysięcy dolarów (w Moskwie wszystkie ceny przelicza się na dolary) !!! Jednak na moskiewskim lotnisku znalazłam jego butik, gdzie stwierdziłam, że jego biżuteria nie kosztują milionów. Wtedy poczułam się naprawdę szczęśliwa, bo w Moskwie zakochałam się w pierścionku z matrioszką…..ta historia jest dość długa ale ma Happy End – zamówiłam sobie ten pierścionek, a wygląda on właśnie tak……..

Fray Wille jeweler from Vienna – as I was this summer in Moscow, I had found a shop of Fray Wille. But in Moscow all things are very expencive and I didn’t walk into his shop, because I thought, it costs a fortune (in Moscow all prices are also in dollars) !!! But I was very lucky when I found his shop at the Moscow airport and there I could see, that his jewelery is not so expencive. In Moscow I sow a ring with Russian dolls motives and I fall in love with this ring…..this story is not short but it has a very happy end – I ordered it for me and so it looks………

2 thoughts on “FREY WILLE und seine Matrioschkas / FREY WILLE i jego matrioszki / FREY WILLE and his Russian dolls !!!

    • Do Matrioszek mam slabosc od czasu kiedy sprezentowalas nam pierwsza z Moskwy jako magnesik na lodowke – dzis kolekcja jest ogromna, ale nie wisi wiecej na lodowce, bo w nowym mieszkaniu lodowka jest zabudowana, ale oczywiscie nie chcielismy zrezygnowac z naszej ukochanej kolekcji i na jednej scianie mamy specjalna srebrna tablice, jest juz tak ciasno….ze powoli potrzebujemy nastepnej…

Leave a Reply

